Thursday, April 11, 2013

Devil's Cadbury Chocolate Cake..

Salam all..

Itula yang malas nak update blog. Hehe, sebab sama je kan entrynya.. Asyik-asyik Devil's Cadbury Chocolate Cake (DCCC) yang muncul... Belum hebat macam cooking blog yang lain, hari-hari ada entry baru.. Paling-paling pun dalam dua tiga hari muncul resipi baru...

DCCC ni kawan yang tempah. Ex classmate. Sporting and supporting. Katanya malas nak beli birthday cake untuk suaminya yang menyambut birthday ari ni kat bakery, asyik beli dari bakery je, teringin nak merasa air tangan Mama Aufa lak. Terharu.. sebab ada juga yang percaya, yakin nak tempah birthday cake dari Aufa's Little Oven. 

Harap-harap Minnie & hubby happy dengan DCCC... Katanya hubbynya sangat-sangat sukakan coklat. 

Tak sabar nak dengar komen dia macam mana..

Sementara tu layan gambar dulu...

Resipi dah dikongsikan pada entry yang lepas.








3 comments:

  1. Assalam MamaAufa,
    cantik deco kek sis ni..
    selalu dapat order buat kek ya..erm pasti sedap kek devil cadbury nikan..akak tengok pun ngeces aje ni..adehh..

    ReplyDelete
  2. Salam Sis Ayu.. TQ sebab sudi melawat blog yang sunyi ini. Hakhak.. Tak jugak selalu dapat order, mcm bakers lain, hari2 baking... saya dalam seminggu ada 2 bijik gitu je la.. Saya sangat2 minat cakes Sis Ayu.. especially yg chocs... hari2 belek blog CurlyBabe. Resipi Devil's Choc ni ambik dr blog Sis Evelyn Gemina. Deco tu fail lagi Sis... tulis birthday pun salah... huru hara padam balik... bukan mcm menaip bole backspace kan.. itula yg comot sket.. hehe..

    ReplyDelete